jag älskar musik!

 
Conor oberst är en amerikans sångare och låtskrivare. Han är sångaren i världens enligt mig bästa band bright eyes. Han är helt klart den bästa artisten jag vet. jag säger bara conor in my heart.


Säkert!/hello saferid, annika norlin. Tjejen med texterna säger jag bara. Annika har två olika artistnamn, säkert där hon spelar svensk inde och hello saferide där hon sjunger på engelska. Hon är den bästa jag har sett live, så bra!


Regina spektor. Det finns inte så mycket mer att säga än: MUSIKALISKT GENI!


Sen har vi vår egen bob dylan. Ja, det var tråkigt att vi inte fick gå och se honom eftersom att han lär ju inte uppträda länge till. Hans röst är både ful och vacker på samma gång, hans textern är flummiga och konstiga men endå så är han en av de få artister som berör mig.

Jag brukar inte säga att jag har några favoriter men dessa fyra ligger nära mitt hjärta.
Bra musik, bra musik.

Kommentarer
Postat av: erika sahlström

Regina är galet bra!!!

2009-01-08 @ 23:29:32
URL: http://erikasahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0