rolercoaster

hejhej!
Förlåt att min blogg suger balle just nu. Men jag känner att jag verkligen inte får någon insperation och jag känner mig alldeles för nere för att blogga. Orkar inte med livet just nu helt enkelt, och vad är det att blogga om? Men jag tänkte, hallå?! det kan ju liksom inte vara tomt, eller? höhö, jaja. Det har inte hänt så mycket speciellt dom senaste dagarna. Jag har umgåts med skönt folk, kollat på mycket film, läst mycket (om jag kunde drömma eller twilight), tränat, varit på museum och ja lite annat. Idag var det en väldigt jobbig dag, folk var på dåligt humör och alla var typ trötta. Inte så chill.. Satt väl mest och sov hela dagen i princip. Ja, och nu ska jag nog sätta mig och läsa boken (<3). Ikväll blir det träna av och sedan ett långt bad. Jag känner att jag behöver unna mig lite. Men hörni! Vi hörs senare :)



Detta är min vän stina, vissa dagar har hon mössan lite för långt ner..

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0