shoppingtur med mamsen!

Hejhej!
Idag har jag köpte en jättefin vinterjacka. Eller jag tror nog faktiskt att dom flesta tycker den är ganska ful, men inte jag! Jag har idag i alla fall varit inne i stan med mami. Där gicks det runt och letades jacka i typ 4 timmar. Så har jag värk i fötterna. Menn tillsist hittade jag ju en jacka och det slutade lyckligt. Ikväll ska jag inte göra någonting, INTE NÅGONTING! Första kvällen sedan typ lovet började då jag ska sova ensam och hemma. Bara mysa ner mig under mina två duntecken kolla på en film och somna tidigt. Imorogon ska jag in till stan med etsher tror jag nog bestämt. MYS! Nu ska jag forsätta laga mat. pusss!!

/ F

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt!

2009-01-04 @ 21:47:38
Postat av: felicia

tack du anonyma person!

2009-01-04 @ 22:06:40
URL: http://futurewoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0