underbart knasigt lycklig!

Hejsan svejsan!
Idag har det varit en rolig dag. Som dom flesta nu för tiden (?). Det garvas en hel del och ja allt är ganska sådär jättelyckligt som man bara tror kan hända på film. Men svar ja, jag är typ helt super underbart glad och mår hur bra som helst just nu. Ja, idag var det skola som vanligt dåda. Där bjöds det på en musiklektion och en dubbeltimme i matte (matten kunde man ju ha fått skippa, men eftersom att stina la sig i mitt knä och lekte bebis hela lektionen och jag höll på att kissa på mig av garv så funkade den lektionen också). Efter skolan var det egentligen bestämt att jag och stina skulle vara med varandra men så blev inte fallet. Imorgon är det en kort dag och sen ska jag vara med världens bästa sara. vi hörs kanske senare! pusse!!

/ F

Kommentarer
Postat av: sara

DU ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!<3

2009-01-14 @ 15:52:37
URL: http://giddyup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0