TJOHO!

Hejsan!
ska jag berätta något chockerande?
ja, klart jag ska! Felicia maria heller har precis tränat. ja ni hörde rätt. Jag satte mig på tränings cykeln i en halvtimme och cyklade hela 1 mil samt tränade en massa styrketräning. Helt fucking amazing säger jag bara! Ja jag måste ju faktiskt ta tag i mitt liv nu, liksom bli hälsosammare och mer ordentlig när det gäller att ta ansvar över mitt liv. Jag har förut varit en sådan person som bara skiter i allt som har med att må bra och så att göra och mer sagt att jag SKA börja träna och jag ska ta tag i plugget men nu jävlar säger jag bara. Jag har till och med.. och lyssna noga nu för det är helt tokigt... ANMÄLT MIG TILL EN FRIVILLIG KURS I SPANSKA SOM JAG SKA GÅ PÅ EFTER SKOLTID! och jag som hatar spanska. haha, men det blir bra. Måste skaffa mig extra meritpoäng. Och inte nog med det, så funderar jag faktiskt på att läsa matte c i 3an... Ojoj, felicia goes tränings och skolnörd. höhö. jamen det blir nog bra... hoppas jag! puss på er!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0