dance dance dance

Hejhej!
på landet händer det ingenting. det regnar mest. men imorogon, hihi, ska jag få en ny mobil. det blir kul i alla fall. just nu sitter jag och kollar på scrubs, det är ganska roligt faktiskt. imorogn kommer också min kusin, min moster och hennes man och hälsar på. det blir kul, så vi ska då också försöka ta oss iväg till parken zoo. och nästa vecka på tisdag så drar jag och min familj till riga i 3 dagar. det blir superkul, sen är det inte många dagar kvar tills jag får träffa älsklingen, hihi. för veckan efter på måndagen drar jag till borlänge, sedan är det bara en vecka kvar till emmaboda! och jag är ju så jävla taggad! det ska bli så jävla kul! men jag saknar alla så himla mycket! så jag längtar tills jag bara får vara hemma också. men nu ska jag käka, vi hörs om ett tag. pusss pussss!



mobilen jag ska få!

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0