den skugga som vilar i tiden

Hejhej!
hemma från allt nu. eller ja, jag åker ju idag igen. men innan dess ska jag träffa älsklingen och jessica inne i stan för att säga hej och hejdå typ. Veckan i borlänge var både ris och ros. En hel del kul men lite tråkigheter också. men nu kommer allt bli bra, de vet jag. Vad som gjordes var typ, kolla på film, festa åka på spökjakt osv osv. nu åker jag j till landet över helgen, TRÅKIGT. men när jag kommer hem på söndag kväll kanske jag ska vara med hanna och sen på måndagen ska jag vara med sara och ellen och packa typ. sen hihihihihihihihihih på tisdag morgon åker jag, my, pontus, filip, ellen, sara, vera plus typ 100 pers till vi känner till emmaboda festivalen! JAG ÄR SÅ SJUKT JÄVLA TAGGAD!!! hihihi. men nu ska jag städa lite, puss på er. vi hörs väl i helgen antar jag. 


/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0