det händer bara mig.

typiskt mig säger jag bara.
ja jag var så duktigt, gick upp i tid och var i tid till stationen. 40 minuter innan tåget skulle gå till och med. bra felicia! men när jag väl tog min nummerlapp insåg jag att den var 100 nummer kvar tills jag skulle få köpa min biljett. det här kommer ju aldrig funka tänkte jag men stod som en duktig flicka och väntade på min tur. när det var en kvart lkvar tills mitt tåg skulle gå kände jag att nej nu måste jag nog allt tränga mig. så jag sprang fram till luckan och sa i princip:

- DU JAG MÅSTE KÖPA MIN BILJETT NU!!!! JAG HAR SKITBORTTOM!
till svar får jag då.
- Nej, vänta som alla andra. men du kan gå till pressbyrån och kolla om dom har några biljetter.

jävla kärring tänkte jag då men sprang in för att köpa min biljett. TROR NI ATT DET FINNS NÅGRA BILJETTER KAVR DÅ?! nej såklart inte. fuck. men hon i kassan hänvisade mig då till kundservic och jag ställde mig i kön. det var då ca 5 min kvar tills avgång. tror ni att hon kunde fixa någon biljett eller?! såklart inte! jag fick då snäll flicka som jag är gå tillbaka till pressbyrån och köpa mig en senare tågbijett. istället för att komma fram 14.00 så kommer jag nu vara framme vid 18.15. FAN! JAJA....

jag sitter nu hemma hos sara, färgade precis hennes hår. och snart ska jag börja ge mig av mot stationen. 2 och en halv timmes bussresa är vad som väntar mig. härligt. men sen får jag hålla om min älskling! <3 haha. allt sånt här är så jävla typsikt mig. men men. nu ska jag sluta vara osocial mot sara. puss på er, kanske skriver någon gång i borlänge!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0