emmaboda om 13 timmar

Hej och hå!
kom precis hem ifrån lite ute-chill med en massa najsa människor. ungefär dom människorna jag ska spendera dom närmaste 6 dagarna med. underbart. det blir vi coola människor som ska tälta, supa och lyssna på underbar musik. längtar tills min väckarklocka ringer imorogn ska jag tala om. klockan sex ringer den, hihih. om bara några timmar sitter jag på tåget med mina underbara vänner. underbart. dagen idag har ungefär sett ut såhär: jag sov hos vera med my och när vi hade vaknat begav vi oss in till stan för att inhandla det sista. för mig blev det ett liggunderlag, en tröja och en frispy. sen mötte jag upp jossic och vi gick runt lite i stan, pratade, åt och sen åkte jag hem. senare har jag nu varit ute en stund som sagt. packat har jag också hunnit med. hihihih. men nu kära vänner ska jag sätta mig och kolla på en film eller något. sista natten i en bekäm säng så det är dags att utnyttja den. puss på er!


/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0