jag vet vad som måste göras

jag vill verkligen att du ska veta. att du är den enda, mitt livs kärlek. utan dig är jag ingenting, ingenting! nu drar jag till landet och jag kommer antagligen att gråta mig till sömns varje dag för att inte ha dig nära får mig att må så jävla dåligt. jag vet att vi har det jobbigt ibland, jag vet att vi inte alltid kommer överns men jag kommer alltid att finnas här för dig. nu och föralltid. jag älskar dig så jävla mycket jossic, du är det bästa som har hänt mig. det är dig jag vill tillbringa resten av mitt liv med. utan dig finns inget mig. 

/ F

Kommentarer
Postat av: jossic

jag blir så glad av att höra det där älskling, utan dig är jag fan ingenting heller! Älskar dig nu och föralltid.. /din jossic

2009-07-03 @ 03:30:16
URL: http://jossic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0