ny start, nytt slut.

ibland känner man saker. saker som är jobbiga saker som är mindre jobbiga. just nu önskar jag att jag inte kände någonting. att jag bara kunde åka ifrån allting, till någon öde plats någonstans och låta bli att tänka. bara vara. den senaste tiden har varit jobbig, och kommer antagligen vara det ett tag till. men just nu vill jag bara ha en paus från allt, från livet. leva i någon film när det alltid finns ett lyckligt slut. då allt är underbart och alla är glada. men jag är villig för att kämpa, villig för att få mig det lyckliga filmslutet. annars hade jag gett upp för länge sedan.

jag vill bara säga till mina vänner, min familj och min kärlek att ni betyder så jävla mycket för mig. jag älskar er och kommer alltid att göra det. utan er är jag ingenting, ingenting!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0