I'm a lucky lucky girl.

hejhej!
ligger just nu i min säng och lyssnar på musik. mys. idag var jag i tanto med jossic, julia, oliver, pontus, jennie, carro och hanna. det var trevligt. där satt det, dracks öl och lyssnade på bra musik. en sak som jag ska berätta är att för någon vecka sedan var jag med och tävlade om biobiljetter till drag me to hell och idag fick jag ett mail om att jag hade vunnit. hur kul som helst tycket jag eftersom att jag aldrig vinner. så om ett tag ska jag om min älskling gå och se den, det blir liksom en liten födelsedagspresent av något slag. haha, eftesom jag är pank. men nu ska jag snart sova, är jättetrött. puss på er!



/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0