livet är allt bra konstigt ibland.

jag känner såhär.
glad.ledsen.överlycklig.arg.
konstigt tycker jag. men är man tonåring så är man. Igår vas det i tanto med en massa najst folk. det dracks och busades. sen blev att skit, och då menar jag skit. satt och grät i ungefär 1 timma. Sen när jossic och jag skulle hem kunde jag inte gå! DET VAR SÅ FUCKING KALLT! jag lovar och svär att jag aldrig har frysit så mycket, hade ingen känsel i kroppen och jag gick och skakade. jag trodde till och med att jag skulle dö, frysa ihjäl helt enkelt. hemskt var det. sen åkte vi hem till jossic och mös, vi somnade väl vid 4 typ. idag har vi sovit hela dagen och sen åkte vi hem till mig och åt middag med min mamma. det var mysigt. Sen låg vi och kollade på mean girls. imrogon kommer älsklingen hit tidigt på morgonen, wiihoo. vi ska nog försöka hitta på något kul om det blir fint väder, annars blir det filmtittande hela dagen. men nu ska jag kolla på en film tror jag. pusss på er!



/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0