puss

Hejhej!
dom senaste dagarna har varit väldigt tråkiga. det har till mesta dels regnat och sen har jag inte haft något att göra. mina släktingar har supit, medan jag har kollat på. underbart huh? nej. så nu är det skönt att jag är hemma igen, visserligen är alla typ bortresta men det finns ganska mycket folk kvar ändå. men bara för att vara jobbig så ska jag dra till stinas land imorogn, ska åka buss i typ 3 timmar. bajsbajsbajs. haha. nej men det blir utmysigt. vi ska typ sola, bada, festa och mysa. det blir najst. sen kommer jag hem igen på fredag och då är det bara några dagar kvar tills älsklingen kommer hem. wiiihoo, då på fredag ska jag och mamma shoppa. men nu måste jag fortsätta att packa. puss på er!


/ F

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu är det ju riktigt fint väder i alla fall. ;)



Jag ställde förresten upp en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan, tar bara en sekund)

Om det finns någon liten tjänst jag kan göra dig i gengäld, så är det bara att säga till!



http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

2009-06-22 @ 10:57:01
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0