rött

Jag vet kära medmänniskor jag är dålig på att uppdatera. men sånt är livet. för jag är nykär. och ja, min tid som jag har går då åt att umgås med min älskling och annars bara tänka på henne. det är så underbart vill jag lova, att liksom vara glad hela tiden, skita i allt annat och bara få vara lycklig. wonderbart! sitter just nu och försöker traggla in låter somliga går med trasiga skor i huvudet eftersom jag ska sjunga den imorogn. det går inte så bra, haha. men det ordnar sig för om bara några dagar så är det sommarlov och då kan jag skita i skolan ett tag. SKÖNT! jag lär få smisk av min mentor imorogn eftersom jag inte var i skolan idag, och jag lär få smisk av min mamma också men vet ni.. jag bryr mig inte! haha, underbart underbart. just nu känner jag får att göra något galet, kanske bada naken under stjärnorna och springa runt och skrika lite. problemet är bara att det är ganska långt till närmaste bad plus att det är hyfsat kallt ute och man vill ju inte bli sjuk. lite förstånd har man fortfarande kvar även fast man är kär. sånt är härligt. imorgon blir det att kolla på sturebyskolan bal. puss på det, puss på allt.


den här bilden är inte snygg, men dagen var röd kände jag. röd.

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0