jag hade tråkigt

1. Är du singel nu? nee.
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa såklart.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Jag är i ett seriöst förhållande.
4. När hade du sex senast? igår natt tror jag nog bestämt.
5. Har du kört oskyddat nån gång? he-he, det har väl hänt.
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej det har jag ej.
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? ja det har jag.
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? inte samtidigt som jag har varit tillsammans med någon men utanför ett förhållande ja.
10. Haft sex på fyllan? Svar ja.
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nej
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Nja, det har jag nog inte. eller bilder och sånt orkar jag inte radera men inte någon grej liksom.
14. Somnat gråtande pga kärleken? Ja.
15. Varit otrogen? Nej
16. Ångrade du dig? -
17. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 5 månader.
18. Har du någonsin varit kär? Ja det har jag, två gånger.
19. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Det tror jag säkert.

KOMPISAR
21. Har du någon bästa vän? Jag har 4 bästa vänner.
22. Är du ofta med dina vänner? Ja, träffar oftast någon vän varje dag.
23. Vad brukar ni hitta på? Det blir promenader, tjejsnack, filmkväll, supa, fixa, shoppa, filminspelningar o.s.v.
24. Bästa minnet med någon vän? Har så många.
25. Säg namnen på några riktigt bra vänner? My, Erica, Stina och Bella.
26. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Klart jag kan.
27. Har du hatat din bästa vän? Ja, men vi är inte vänner längre.
28. Litar du på din bästa vän? Klart jag gör.
29. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Det har väl hänt.
30. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Ja.
31. Vart bor din bästa vän? Jag har ju flera men alla bor ganska nära. förutom stina.
32. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Haha. nej.
33. Har du ljugit för någon kompis någon gång? Det har jag säkert gjort, inget stort men små lögner kanske.
34. Har någon kompis ljugit för dig någon gång? Ja.
35. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej.
36. Vilken kompis var du senast med? Hanna! 
37. Har du många kompisar i din klass? Ja det har jag väl.
38. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Stina, Julia, Pontus är nog mina närmsta.
39. Nämn en vän som du känt sen du var liten? Erica, vi var ca 2 år när träffades.

SISTA SOM
40. Du fick en puss av? Jossic!
41. Sov med dig i samma säng? Jossic, hihi.
42. Du delade ett riktigt skratt med? My, mohaha.
43. Du gick på bio med? Jossic!
44. Du höll i handen? Jossic, hihi.
45. Du gick på stan med? My!
46. Delade en pizza med dig? Jossic!
47. Du ringde? Jossic, hihi.
48. Skickade ett sms till dig? My!
49. Du kramade? Hanna!
50. Gjorde dig lite besviken? Jag vet inte.
51. Gjorde dig mycket besviken? Jag vet inte.
52. Du skrev med på msn? Pontus tror jag.
53. Du snackade skit om? Måste ha varit en tjej i klassen.
54. Du åkte bil med? Mami!
55. Gav dig en komplimang? Jossic!
56. Du kollade på film med? Jossic, hihi.
57. Du åt med på resturang? Jag vet inte, haha.
58. Betalade något åt dig? Pappa!
59. Grät inför dig? Måste ha varit my, hon gråter åt allt. haha.

/ F

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, jag har en fråga. Som jag har funderat på ett tag. Hur har tjejer sex? Är bara nyfiken. Tack för svar!

2009-06-18 @ 14:58:28
Postat av: felicia

Hej Sara! haha. jadu, det är nog faktiskt inte så svårt att lista ut tror jag. istället för en penis använder man fingrar och andra saker som går att stoppa upp, som en dildo kanske. jag ska säga det att de flesta killar vet inte vad dom håller på med och nöjer sig oftast med att ha sex i hålet tills DOM kommer. det blir en annan sak med en tjej då dom oftast är lite mer erfarna.

2009-06-18 @ 15:17:29
URL: http://futurewoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0