you can't say no to me

Jag vet, dålig uppdatering men så blir det när man har sommarlov. dom senaste dagarna har spenderats med älsklingen. vi har chillat och typ festat. det har varit trevligt. Men nu ska hon åka på peace and love och därmed stanna i borlänge i två veckor, jag kommer dö. på riktigt! Ikväll ska vi nog på bio i alla fall, myyyyys. vi ska se drag me to hell eftersom jag vann biljetter. sen ska jag väl sova här igen antar jag, eller så sover vi hos mig vi får se. men nu ska jag dra, älskligen och jag ska äta pommes! puss på er!



jag älskar dig.

/ F

Kommentarer
Postat av: jossic

hihi, mysigt ju! men jag kommer sakna dig utav helvete när jag åker :( fyfan. du måste komma dit på söndag.

älskar dig <3

2009-06-16 @ 15:26:28
URL: http://jossic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0