you talk

jag kan ju inte låta bli att bli avis på min flickvän när hon står och skriker, skrattar och lyssnar på babyshambles på peace and love när jag inte är med. hemskt hemskt att då sitta här med ett blodigt ben och det enda sällskapet jag har är min mamma. hon är bra faktiskt men inget man skryter med kanske. planen var egentligen att senare dra till långhålmen med en massa trevligt folk men jag orkar verkligen inte. efter att ha åkt buss och tunnelbana i nästan 4 timmar idag tär på mina krafter. jag shoppade ju lite idag med mamma och jag fick med mig lite smått och gott. bilder kommer sen när jag har fått tillbaka min sladd av jossic. men nu ska jag nog göra min mamma sällskap, hon sitter ute och skriker i vardagsrummet. det är nämligen svergie - england på tv. puss på er så länge!


jag saknar min älskling..

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0