dance, just dance.

Hejhej!
idag var mina planer att först vara med stina sedan dammsuga efter det träffa hanna och sedan vara med andy och till sist gå hem till my på kvällen. Men detta gjordes: vaknade halv 11, då gick jag och stina och åt frukost och sen kollade vi på barnprogram halva dagen och sedan efter det satt vi och spelade kung fu panda och indiana jones lego tills klockan slog 20.00 då vi satte oss och kollade på wipeout. haha. men det var trevligt, det är skönt med slappa dagar ibland. och det som hände igår, (alltså vem som vann melodifestivalen) det vill jag inte prata om. nu ska jag kolla på någon film eller kanske läsa. vi hörs imorogn!



/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0