grejtness is grejt


okej hej och hå.
jag har precis pluggat klart. yeaah wihoo tjohej!
vill verkligen fortfarande ha tips på vad jag ska skriva men tänkte slänga in ett lite oinspererat inlägg sådär nu här på kvällskvisten. idag hände det som man nästan frukar mest med skolan. HÅLTIMME! så klockan 12 (efter att ha varit i skolan i 3 timmar) så åkte jag och stina hem till mig och svullade pasta med smör och ketchup. MUMS! där spelades det guitar hero. Sen började vi igen klockan 15.00 och hade 1 timmes sång. men men what to do what to do? Imorogn är det en stor redovisning i engelska och sen efter skolan ska jag vara med erica och senare sova där. hej och hå där hade ni något att bita i, ett helt inlägg. bra jobbat felicia. ha det så bra! nu ska vi ta tag i allt, hihi!
puss!

(ps. och bilden, det är bara för att ni ska ha något att skratta åt. bhahahahahahahahahah)
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0