have you ever loved somebody so much it makes you cry?

God kväll!
idag har det varit en bra dag. stina är ju i skolan liksom! 
allt blir så himla mycket roligare och man går alltid hem med kramp i magen efter allt skratt under dagen. Vi gjorde inte så mycket intressant i skolan. Men efter skolan så gick jag och stina hem till mig och åt (som vanligt). Det spelades lite piano och sjöngs lite också. Sen följde jag stina till gullmars där jag bytte till tvärbanan för att åka hem till vera och hämta den tredje twilight boken (ljudet av ditt hjärta). Som jag nu har börjat läst, hihih. Imorogn så ser mina planer ut att jag ska gå till skolan och sen hem och plugga. höhö. har en massa inlärningsmål som ska lämnas in på torsdag så vad ska man göra? Nu ska jag ta ett bad och läsa. ha det så bra gullungar!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0