HJÄLP! JUNGFRU I NÖD!

jag vet jag vet.
fy och och usch på mig liksom.
bloggen har totalt sugit de senaste månaderna och jag har verkligen inte haft tid eller lust eller insperation att skriva. jag har funderat på att sluta. men att ta bort en sak som du gör varje dag känns väldigt tråkigt. jag älskar att blogga och tänker fortsätta. men jag skulle behöva eran hjälp kära läsare (om ni finns), vad vill ni höra? vad vill ni att bloggen ska handla om?behöver önskemål och förslag, för just nu känner jag mig verkligen tom på fantasi. SÅ SNÄLLA HJÄLP! vad tycker ni är kul att läsa om?

/ F

Kommentarer
Postat av: bella

jag vill höra om dina dagar!

2009-03-12 @ 20:55:53
Postat av: David

Skriv om musik och konst, mode, film, ditt liv, dina vänner, ditt husdjur (om du har nåt) skriv vafan du vill!Så länge du har kul med det. Det är alltid kul att accentuera sig själv.

2009-03-13 @ 13:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0