hjälp..

hajhaj!
ikväll ska felicia för andra gången stå på en skateboard. det borde ju faktiskt vara ganska lätt eftersom att jag faktiskt kan åka snowboard. Men förra gången jag försökte, det var i mitten av våren i kanske 3an då jag var med jocke och erica. Jocke ville då att jag skulle testa åka på han bräda. Så jag ställer mig på brädan i en liten nerförsbacke men vad jag inte tänker på är att i slutet av denna (mycket lilla) nerdförsbacke så är en vägg. Så där åker jag ner för backen och skriker, det slutar med att jag ligger på maken med ett knä ur led. nämnde jag föresten att backen var ca 2 meter lång? 

ni kanske förstår varför jag blir rädd när jossic ska tvinga mig upp på en bräda...

/ F

Kommentarer
Postat av: Jossic

haha, du var så jävla söt när du åkte! och förresten, du är grym för att vara andra gången :D

det blir fler gånger hoppas jag.

2009-03-17 @ 16:34:30
URL: http://jossic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0