I'm walking on sunshine

Att jag egentligen skulle ha gått till skolan oroar mig inte.
det oroar mig. haha. jag orkar verkligen inte gå, men måste. men bara snart!
Igår var jag på promenad med jossic, det var urtrevligt. Vi gick från gullmars till början på t-centralen. yes det är långt kära läsare. Sen gick vi tillbaka för att möta upp my och christian vid skanstull. Sen gick jag och my hem också. riktigt flitigt! Och efter lite huvudräkning kom jag fram till att jag faktiskt gick i 4 timmar toltalt. pretty sick. Idag blir det plugg. Och jättemycket också. jag har liksom valt att skjuta fram allting till just denna dag. helvete med det säger jag bara. men jag är lycklig ändå för det är soligt ute och jag kommer då få ha på mig mina hjärtformande solglasögon! TJOHEJ! nu måste jag gå. hejdå!


ibland är jag bara så grymt cool.

/ F

Kommentarer
Postat av: jossic

ja men det var trevligt. jävligt skönt också! solen lyste ju och allt :D

2009-03-19 @ 23:01:53
URL: http://jossic.blogg.se/
Postat av: bella

snygging. hehehe

2009-03-19 @ 23:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0