lite sådär snabbt.

god kväll! 
idag har jag umgåts med världens bästa jossic.
vi spelade först guitar hero och senare buzz och efter det kollade vi på låt den rätte komma in. hann tyvär inte se klart den, men av det jag såg var filmen en besvikelse. det mindre roliga med att vara hemma hos jossic är att det spökar där. usch säger jag bara. det knakar i både väggar och tak, man hör röster och det låter som att man drar naglarna och går mot väggarna. sjukt läskigt. imorogn ska jag och erica sova hemma hos stina, myys. vi får se vad kvällen bjuder på. nu ska jag läsa lite, har ju fått låna fjärde twilightboken av tove. TJOHOO!

/ F

Kommentarer
Postat av: jossic

haha spökerna är inte farliga i alla fall! hihi.

DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA FELICIA <3

kommer sakna dig så jävla mycket fyfan

2009-03-26 @ 22:43:22
URL: http://jossic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0