melodifestivalenmys

hejaheja!
igår tillbringade jag min fredagskväll med att äta och spela in roliga klipp med erica. det var supääär! att det är final i melodifestivalen idag går ju inte direkt att missa. folk spekulerar om vem som ska vinna och vad som ska serveras till denna händelse. För mig är det såhär. Stina kommer hit, familjen ska äta pizza, sen blir det grönsaksdipp och jag har faktiskt ingen aning om vem som kommer vinna. kanske vore det kul om Caroline af uglas knep vinnar platsen i år bara för att visa världen att det faktiskt kan göras schlager utan paljetter och tonartshöjningar. det skulle vara coolt. heja caroline!

dessutom är hon ju typ jättecool och man kan ju inte bara förneka att älska hennes gräsligt fula turkosa skor. hihi, spännande blir det. 

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0