snö inte snö, snö inte snö. BESTÄM ER!

att världen är bra konstig ibland, det var ingen nyhet.
men när det började snöa idag så började jag faktiskt undra lite.
idag har jag lekt med my, eller lekt och lekt. jag satt i ena enden av rummet och pluggade medan my satt i andra. en bra grej om man inte vill vara ensam när man pluggar. sen lekte vi lite på golvet och hade brottnigsmatch, väldigt kul. jag vann! imorogn ser mina planer ut såhär: FEEESTA! jossic ska tyvär lämna denna underbara stad och flytta till malmö så det bli avskedsfest för henne. med mig har jag: matilda, my och jacob. kanske till och med att david slinker med. det blirt grejt. men nu ska jag fortsätta att stirra ut i mitt tomma rum och hoppas på ett mirakel. om inte värdegudarna har lyssnat på mina böner nu, ja då jävlar!

/ F

Kommentarer
Postat av: jossic

aaaw.. ja det är tråkigt att lämna allt här. men jag lovar att hälsa på :D



och imorgon.. då jävlar! fett taggad :D <3

2009-03-19 @ 23:05:43
URL: http://jossic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0