tygskor + svenskt väder= frusna fötter

Hejhej kära läsare.
igår spenderade jaag min kväll med stina. 
vi var så synda att jag inte ens vill prata om det. imorse i alla fall när jag skulle åka hem så hände en grej. jag gick och snackade med jossic i telefon när jag kom på att jag hade glömt dörnycklarna. Så jag fick snällt gå till fotbollsplanen där min far var för att hämta nycklarna. ni kanske inte tycker detta låter så jobbigt men här kommer själv grejen. Jag hade inga strumpor på mig och då var mina fötter endast iklädda mina ytterst tunna tygskor. när jag var hem var mina frysta och jag kunde knappt gå. jävla nycklar säger jag bara. ikväll ska jag i alla fall spendera min kväll med erica, vi ska sitta och dricka vin och prata hela natten. kul! erica är världens bästa föresten! <3 hejdå!



/ F

Kommentarer
Postat av: erica

haha fyfan va ful!

2009-04-05 @ 10:51:43
URL: http://tykostar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0