best som en hest

god kväll.
jag la precis på efter ett långt samtal med jossic i telefon. trevligt.
idag hände det en sak som egentligen bara kan hända mig, men åhh vad jag önskar att jag kunde skriva det i bloggen. haha, men vi får se kanske kommer lite längre fram om ni har tur. idag spenderades i alla fall dagen först jossic inne i stan, där vi senare också mötte my. sen åkte vi hem till mig där vi åt och satt och pratade. kollade på youtube klipp och sånt kul gjorde vi också. ja och snart ska jag sova, men inte på ett tag. är alldels för pigg. heeer eeer hon!



/ F

Kommentarer
Postat av: jossic

åh åh åh, den här dagen var den bästa sen jag flyttade till stockholm. Så himla kul, mysig, trevlig allt! och utan dig hade den varit kass. jag lovar.

men sen blev den lite jobbig.. you know why!

godnatt nu ängel. puss!

2009-03-24 @ 01:03:44
URL: http://jossic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0