what to do, what to do?

hejhej!
igår var det fest. jag säger mest usch.
att jag blev sjukt packad och att allt mest gick åt helvete var för kanske mina nära vänner ingen nyhet. så är i alla fall fallet. Men som tur var så fanns både, my, jossic, matilda, erica, jocke och kajsa till hands. utan er vet jag inte hur jag skulle ha klarat mig. nu är jag i alla fall sådär lagom bakis men ändå ganska glad. ikväll ska jag nämligen spendare min kväll med dessa sköna människor: Stina, jossic, pontus, jocke och my. mys säger jag. vad säger ni? vi ska i alla fall först ha filmkväll hemma hos my och sen ska stina och jossic sova här. jag lär väl tvinga dom att så på twilight eller något. jaja, nu ska jag ringa jossic och kolla om hon börjar närma sig. pööözz på er!


lite sköna människor. tjoho!

/ F

Kommentarer
Postat av: jossic

Det var sjukt kul kväll. Både festen och filmkvällen för den delen..

Du var så jävla sjukt söt när du sprang runt där full och rolig. Galen kväll ändå. Klart jag fanns där till hands, det gör jag alltid <3

PUSS

2009-03-23 @ 03:04:29
URL: http://jossic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0