alkohol + förkylning = inte så bra.

Hejhej!
sitter just nu hemma med älsklingen, hon ligger och spelar guitar hero medan jag är inne på datan och dricker gammal juice... mums... vi ska vara här hela dagen och bara chilla. äta lite och ligga och mysa, kanske sova också. sen ska jag hem till min mormor och morfar och sen sova där. vi ska äta gott och så eftersom min mormor fyllde år igår. Vad gårdagen bjöd på var ganska mycket alkohol, bråk och sånt. det var väl ganska roligt om man räknar bort allt skrikade och gråtande. nej nu vill jag ha mat. vi hörs senare! puss på er! 



jag älskar dig, och det vet du.

/ F

Kommentarer
Postat av: jossic

ja usch för bråken.. jag älskar dig, nu äter vi å sen myser <3

2009-05-23 @ 13:03:16
URL: http://jossic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0