allt och inget

Hejhej!
det finns inte så mycket att säga om det närmaste dagarna förutom att dom har varit bäst. borlänge var bäst, valborg var också ganska bra och landet med my var också väldigt lyckat. Trots detta är jag inte så glad, du vet varför. Jag vet absolut inte vad jag ska ta mig till, ska jag välja den farliga vägen eller ska jag välja den trygga? båda är ganska lockande. Jaja. imrogon är det skola igen, bläää. men kul att träffa allt folk igen. men jag saknar jossic. men här kommer lite bilder, för er som har tråkigt. pussss!





1. jag påväg till borlänge!
2. My grät hahahha, det var kul!
3. Jossics söta lillebror olle!
4. Ibland blir jossic sur. haha
5. vi åt glass när vi väntade på mitt tåg.
6. som sagt glass.
7. landet, my, musik.
8. hahaha, gissa vem?
9. vi solade
10. krig
11. Sötaste hunden!

/ F

Kommentarer
Postat av: Mr. mördare

jag ska mörda dig. en beställning av myyyy som tyckte att dom dä bilderna INTE VAR OKEJ!

2009-05-04 @ 16:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0