då håller vi ihop min vän

Tjenamors och godmorgon!
Idag känner jag att jag mår bra, lite trött bara men annars väldigt bra. idag ser mina planer ut ungefär såhär: först är det skola, då är det sång på morgonen. TJOHO! sen blir det lunch och då kommer älsklingen till skolan. hihi. efter det är det nationella prov i matte, blääää. och efter det ska jag till tandläkaren, ännu mer bläää. Och sen ska jag hem och plugga, uschamej. första halvan av dagen kommer i alla fall bli trevlig. en annan sak som är trevlig är att jag kanske får stanna hemma från landet i helgen. hoppas hoppas hoppas. nu ska jag till skolan! puss på er!



jag går med dig överallt.

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0