i din famn

Hejhej!
känner att detta med bloggpaus är lite sådär inte alls som jag hade tänkt mig. vi säger härmed att jag inte behöver blogga varje dag utan skriver lite när jag känner för det. jag antar att det är det som en blogg är till för? haha. Igår var jag hemma, usch. jag har nämligen fått utegångsförbud ju. det suger. Imorse gick jag upp jättetidigt för att åka till min älskling. vi låg i sängen och mös hela dagen tills vi fick lust att åka in till tanto. men jag var tvungen att åka hem och lämna älsklingen där. Imorogn ska jag upp med tuppen åka hem till älsklingen i haninge och bara ligga där hela dagen tills vi ska in till stan för att träffa världens sötaste anna. det kommer bli en lika bra dag som det var idag om inte bättre. Ikväll är det ju melodifestivalen som alla kanske vet, men jag tror nog inte jag ska kolla. Ska snarare bara lägga mig i tid och sen bara sova bort alla timmar så jag får träffa jossic snabbare. saknar henne så! gud vad jag älskar dig!!!!!



/ F

Kommentarer
Postat av: jossic

jag älskar dig

2009-05-17 @ 01:30:11
URL: http://jossic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0