just deal with it

Gotenmorgen!
när väckaklockan ringde imorse var jag jättepigg. gud så skönt tänkte jag, ibland är det faktiskt bra att gå och lägga sig i tid. När man vaknar har man dock en hel del sms på mobilen från folk som verkligen behöver få tag på en, men gud så skönt det är att sova. Idag ser mina planer ut såhär: Först är det skola, 10-16. Inte så värst härligt. Efter skolan ska jag träffa världens bästa jossic, vi ska killa och senare på kvällen ska vi kröka. Sen bär det av till skinnis där hela sturebygänget ska vara samt en hel del andra också. Runt 11 ska vi dra och möta stina i slussen, sen bär det av till nästa parkfest där andra sköna människor firar en vän till stina som fyller 18. Jag tror nog att kommer bli väldigt trevligt och planerna blir som vi har bestämt. Imrogon ska jag vara med jossic, vi ska tigga pengar på stan och kolla hur mycket vi får ihop. Men vi hörs väl senare antar jag. puss på er!



/ F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0