pusspussspusspusspusspuss

dålig uppdatering eller vad säger ni?
men puss på livet ändå. jag kommer just nu ganska bra överens med mina föräldrar, känns bra. jag har världens underbaraste flickvän, jag är kär, jag har underbara vänner och det går helt okej i skolan. plus att jag får mitt studiebidrag imorgon och sen ska jag kanske åka på peace and love. tjohej! efter skolan ska jag, jossic och min lillebror gå till fryshuset och skejta, KUL! sen drar jossic och jag hem till mig för att hämta lite grejer eftersom jag ska sova hos henne. sen ska vi typ senare dra till tanto med en massa najst folk. sen blir det sova av. Imorgon ska jag leka med stina, myyyyyys! men nu måste jag dra, ska till skolan! puss på er!


har favvotröjan idag! hihihihihihihihi!

/ F

Kommentarer
Postat av: jossic

älskling, du är underbar! jag älskar dig

2009-05-29 @ 14:31:48
URL: http://jossic.blogg.se/
Postat av: Saskia

Tanto? vad hander? puss

2009-05-29 @ 18:31:03
URL: http://saskiafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0