hihihih

DIG:
1. Hur lång är du?
 : 165 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? : Sångerska skulle inte vara fel. annars kanske något skrivarjobb.
3. Vad pluggar du? Jag går en estetlinje på fryshusets gymnasium
4. Har du långt hår? : Ja, jag har ganska långt hår.
5. Vilken hårfärg har du? : Brunt? egentligen är jag blond.
7. Har du haft sex senaste månaden? : Ja det har jag.
8. Använder du läppsyl? : Ja, nästan varje dag.
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? En svart spetsbh och ett par rosa hotpants.
10. Har du kysst någon idag? : Ja, älsklingen!

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? :
 Svar ja!
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? : Jag har ganska svårt för dom båda.
3. Hur många syskon har du? En lillebror, han är bäst!
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? : hej typ.
6. Hur många ställen har du bott på? : Haha, vi bodde två trappor ner förut.
7. Vem i din familj stör du dig mest på? : Det är olika, men mina föräldrar.
8. Vilken familjemedlem är snällast? : Min lillebror jesper
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? jag gör saker med min bror varje dag.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
 idag!
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? : jossic och co.
3. Har du kysst nån kompis? : Om det inkluderar tunga och hela köret så nej, men jag har pussat vänner. men sen skulle jag nog kalla pojkvänner/flickvänner vänner också så ja. eller något.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? : Nja det vill jag inte påstå.
5. Vem har du varit kompis med längst? Erica, vi har kännt varandra i ca 14 år.
6. Vem känner dig bäst? Gud vad svårt. Erica, Bella, My, Stina och Sara tror jag nog.
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? : Gud... jag försöker alltid lösa det så fort som möjligt. så det blir oftast inte mer än några timmar.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du
gjorde det? :
 Jag skulle inte säga något. 
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? : Nej! Jag umgås med dom jag vill umgås med.

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? :
 Oranga strumpbyxor, svart klänning och kavaj.
2. Har du bytt om idag? : Jag satte precis på mig en tjocktröja.
3. Favorittröja? : Just nu, min pariströja!
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? : söderstil!
5. Har du gett bort kläder nån gång? : Ja!
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? : haha, skoja inte!
7. Har du handlat kläder genom internet? : ja, men jag handlar hellre i butik.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Varför skulle jag?
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? : Gud jag vet inte.
10. Vad använder du för skor? : Högklackat, tygskor och kängor.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? : Ja! gjorde det senast igår.

2. Klä dig annorlunda? : Jag klär mig annorlunda
3. Vara dig själv? : Vem skulle jag annars vara?
4. Visa dig i bikini/badbyxor? : bikini
5. Fisa inför din pojk/flickvän: Haha. ja det gör jag, inget jag tycker känns så nödvändigt men om det handlar om att våga så ja..
6. Pierca dej? : Ja det tror jag nog.
7. Ge dig på utmaningar? Ja!
8. Ha sex på offentlig plats? : Ja, det är najst.
9. Vara omogen? : Haha, jag är känd för att vara omogen.
10. Äta småkryp ? : USCH!


SKOLAN:
1. Vad heter din skola? :
 Fryshusets gymnasium
2. Vad heter din favoritlärare? : Jenny och Johan
3. Vad är ditt favoritämne? : Sång!
4. Snyggaste läraren på skolan? : Hm, jag vet inte. 
5. Fulaste läraren på skolan? : Hm, jag vet inte..
6. Tråkigaste ämnet? : Engelska!
7. Har du skolkat mycket senaste året? : Lite.. 
8. Hur tar du dig till skolan? : Tunnelbana, sen tvärbana.
9. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? Nej det har jag ej.

 

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0